torsdag 27 mars 2008

sommar , knark i en park.


idag är det äntligen sol i skitstockholm. och jag håller på att få loss en ny sommarklänning på ebay. miu miu blås upp av vinden klänning. den ska jag sitta med i någon park i sommar och strunta i gräsfläckar för man är lite för tipsy.

sitter och stör mig lite på de nya ztv programledarna. gud vad dåliga. jag vet att charmen med ztv's egna produktioner är just att det ska vara lite dåligt men det finns väl gränser. charmen över att någon är lite mongo måste väl snart överglänsas med någon slags substans. är inte ztv proglamledarna bara samma grej som mtv just försökte med. bara att de har lite sunkigare personer än mtv. en dekis snubbe som gillar svart musik en klubbprofil som är mest känd för att vara med på vimmelbilder och någon rockmänniska som bara folk på söder kan känna igen.


idag såg jag en rätt söt kille på tunnelbanan. han kollade på mig som att han ville köra ner tungan i halsen på mig ändå tills han gjorde det på sin flickvän som stod bredvid. synd. fast det är ändå äckligt att kyssas så där tidigt på morgonen när man luktar lite bajs i munnen.

Inga kommentarer: