tisdag 18 mars 2008

"En grande latte, tack"

egentligen borde jag sova nu för att alla andra gör det och är duktigt tråkiga, hoes! men rebellen julia vägrar!!!!! ehh var förbi min kusin giddes jobb idag, hon bjöd på lunch och frågade ut mig om jag hade träffat någon snubbe, fast det var nog bara för att hon själv ville berätta vilken prins hon har träffat! jag vet nu allt om dig, t.om. hur stor du är. ahahahah. grattis dig gidde!! :)

när jag gick därifrån sprang jag på kristian, vi tog en fika på trecafét. jag känner mig alltid så jävla fånig när jag beställer latte. "en latte tack!". 

bakom oss stod två stycken trötta nyblivna morsor och småpratade om vilket dagis som var bäst. (millisekunder av avsky) eller de kanske inte låg några ungar i vagnen, psykat isf! haah.

fan hoppas man inte blir sån. typ 32 med slappa tits och längta efter att åka till fjällen med ett annat tråkigt par och hämta nåra snoriga kids på ett fult sossedagis, som förmodligen är mögelskadat, så ungarna får äckliga eksem!

inte så kul va? var fan är knarket i d liksom? 


Inga kommentarer: